Сама процедура реєстрації в нашій фірмі закючаєтся в наступному: Ви дзвоните нам по одному з вказаних телефонів або пишіть на електронну пошту, або залишаєте заявку на сайті Ми погоджуємо всі потрібні нам дані (Ви пересилаєте по електронній пошті нам анкету) Домовляємося про зустріч в слушний для Вас час Підписуємо всі необхідні для реєстрації документи (статут, протокол, акт, договір і так далі) Наші співробітники реєструють юридичну особу у державного реєстратора, податкової інспекції, в Пенсійному фонді відповідного району Києва за юридичною адресою ТОВ Виготовляємо друк Передаємо весь пакет документів про реєстрацію (друга зустріч з керівником або представником) Для реєстрації нам потрібні: Ксерокопія паспорта засновника 1,2 і 11 сторінок Ксерокопія ідентифікаційного номера засновника Ксерокопія паспорта директора 1,2 і 11 сторінок Ксерокопія ідентифікаційного номера директора Заповнена анкета Після реєстрації директор отримує наступні документи: Устав
Протокол Акт Виписка про державну реєстрацію. Довідку про постановку на облік в Пенсійному фонді Довідку про постановку на облік в податковій інспекції 4-ОПП Довідку про включення в ЕГРПОУ (довідку статистики) Друк. Інші документи за домовленістю (виписка, витягання)
Мы можем взяться выполнять работу на любом шаге регистрации, если Вы уже начали процедуру.
|